selamat datang

blog cik sue

Thursday 28 July 2011

exam..exam..exam..gle exam...

Posted by cik sue at 22:32
wah
da lama aku tak update blog kn..
so hri nie aku na update blog ..
maklum la bln dpn pose
pastu hri rye..
dan 5.9.2011
trial!!!!!!!!!pm aku..

hukhuk
tu la yg aku tkutkan..
yg mnntukan msa dpan aku..
aku nak blaja btul2..
tak nak kua2 da sgt..
klaw da mendap otak ja aku kuar
aku nak matlamta ku trcpai..
aku trlalu mghrp sgt..

mmg la ku ade mcm2 mslh tpi..
bila aku pikirkan stpm aku..
aku rse mslh tu akn slesai(hopefully)
aku prlukan persediaaan mental dan fizikal.
mse2 nie la..
aku akn tempuh pelbgai dugaan..
aku ;prlu tabah...
kwn2 aku smua akn smbung bljar degree.
sorng kat utra
sorg kt seltan..
sorang kt pantai timur..
so sweet..huhu
aku pun na ikut jejak downg
smbung bljar degree..
no more play2 with my future
klaw dulu spm mse dpn..
skunk stpm lak mse dpn aku...
hrpn aku trllau tggi...
aku hrp aku dpt mncpai pe yg aku nak..
doa smua org amt aku prlukan..
doakan la ku dpt kejyaan
dan tbh mnghdapi dugaan...


0 comments:

Post a Comment

 

cik sue Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review